Featured Image -- 2740

Menselijkheid en geweld

De Tweede Sekse

Met muziek keihard in m’n oren race ik de brug over. De gsm is een beetje stuk dus die speelt de karaoke versies van muzieknummers, maar de muziek is gelukkig nog luid. Luid genoeg om mijn hersenen te overspoelen zodat ik wat kan stoppen met nadenken.

Een man in glimmende koersoutfit begint tegen me te spreken bij een stoplicht. Heerlijk genoeg geven de oortjes in m’n oren me een goeie reden om gewoon wat te knikken en verder niks te moeten zeggen. Gewoon doorfietsen. Na een tijdje passeert hij en raak ik hem kwijt.

View original post 491 woorden meer

Geef een reactie

