Wanted: Felle feministes!

Download poster (in pdf)!

4 gedachten over “Wanted: Felle feministes!”

  1. Waren ze hier in Nederland maar zo fel. Hier heeft de gevestigde orde het weer goed voor elkaar. Mijn generatie is verloren, des te harder worden jonge meisjes weer in een keurslijf gewrongen. Die zijn nog fris en goed te manipuleren en te indoctrineren. Jammer, jammer. Jopie.

    1. Hallo rebelsister. Bedankt voor de tip. Ik wil in het zuiden des lands ( Tilburg e.o.) een feministisch en anarchistische beweging op poten zetten. Weet niet hoe of waar ter beginnen. Hier hangt alles achterover op de bank, denkend dat alles al bereikt is. Heb je goede adviezen? Ik ga ook de actiegroep in het noorden des lands raadplegen. Groet, Jopie.

      1. Hallo Jopie,
        ik ken iemand in Nederland die misschien ook ge├»nteresseerd is, ik mail je nog…

Geef een reactie

